Vertrek en aankomst

3 november 2019 - Delhi, India

Prima maatschappij Turkisch airlines, vertrok keurig op tijd, lekker eten en voldoende drinken tijdens de twee vluchten. De tweede vlucht van Istanbul naar New Delhi zat ik naast een imposante sikh mijnheer, die tijdens de vlucht -die vijf uur duurde-  4 bier en 8 whiskeys dronk....daarna viel hij in slaap....tegen mij aan, wel te verstaan...heb hem af en toe maar beetje recht geduwd in zijn eigen stoel.

Wij lande 05:00 lokale tijd. De emigratie was een gebeuren op zich, enorme rijen, iedereen op de foto en van alle vingers een digitale afdruk/ scan. Twee stempels later ging het poortje open en mocht ik India betreden.

Werden door een leuke reisleider Yara, van het vliegveld opgehaald en met een bus naar ons hotel Metro Heights gebracht. Een hotel waar Rob Geus denk ik wel het nodig commentaar op zou hebben. Hotel ligt in een rustige buurt, Het bed is schoon en badderen met een emmer en maatbeker gaat prima.

Denk niet de zon zich laat zien vandaag, regende toen wij aan kwamen, bewolkt dus en er is enorm veel smog. Om 11:00 gaan wij met de bus wat siteseeing doen en lunchen. Zal vanavond denk ik niet laat worden. Morgen vertrekken wij met de bus richting Jaipur.......De roze stad.

1. Silly:
    3 november 2019
    Jaaaa nu weet ik het weeeeeer.... wat kan jij ge-wel-dig Top off the Bill schrijven Marrie.. zooo genieten van jou teks heeeeerlijk ;)))
    Ok je bent er Bikkel. En die man in het vliegtuig die zo knus tegen jou aan leunt .. dat hoort nou eenmaal bij jouw ..past helemaal bij je ..nix niet raar hahaha.. fijne tijd mop Xxx tot later .. kan al niet wachtuuu. Koesies Xxxx Silly
  2. Marinne:
    4 november 2019