Pokhara

18 november 2019 - Pokhara, Nepal

Vanmorgen 0700 vertrokken, richting de Himalaya, de weg stijgt met giga haarspeldbochten. Het verkeer is druk, en er wordt nog steeds als gekken gereden. De wet van de sterkste, grootste, brutaalste.....Heerlijke wandeling gemaakt vanmiddag over platteland, kindertjes zwaaien enthousiast, volwassenen kijken naar ons of wij van andere planeet komen. Net biertje gedronken, nu wat eten, klein comitee want meeste liggen ziek in bed. Vanaf Delhi hoest bijna iedereen, niet zo gek ook met die smog die daar maar ook in Agra hing. Airco in de bus is ook niet goed, filters worden denk ik niet vaak vervangen. Veel mensen hebben diarhee gehad soms zelfs met spugen, ik hoest verder nergens last van. Vanavond liggen de 3 van de 5 mannen met koorts in bed....Lekker slapen, morgen vroeg op, mooie wandeling Annapurna gebergte...

NB Was super lekkere dag, Stront kapot. Nu met gin tonic op balkon, is hier 17:30 straks tas pakken, lekker douchen en naar bed, heb al soep gegeten. Morgen busreis van minimaal 10 uur naar Kathmandu. Lekker van genieten en dan zaterdag weer lekker naar huis, ook fijn.