Jaipur

6 november 2019 - Jaipur, India

Na 6 uur hobbelen in de bus kwamen wij in ons hotel in Jaipur aan. Een eerder paleis van een maharadja, nu een hotel, met zwembad in een ommuurde tuin. Om de hoek de lokale vuilnisbelt maar daar merk je achter zo n muur helemaal niets van.

Na een heerlijke nachtrust in een van de bedden van de maharadja, vertrokken wij naar de Monkey tempel. De lokalen baden daar in een prachtige omgeving. Helaas kan je daar geen foto van maken, want wat een prachtig schouwspel.....al die mooie kleuren van de sari s bij de smaragd groene kleur van het badwater. Begrijpelijk zou het ook niet leuk vinden een telelens op mij gericht te hebben als ik onder de douche vandaan kom.

Na de Monkey tempel naar het amberfort, een prachtig paleis met prachtige vertrekken. Bij de uitgang wat gedronken bij een lokale uitbater, hij lachte zijn tanden bloot, hij was die alleen vergeten in te doen. Op de weg naar het hotel nog naar het waterpalace geweest. S avonds bij een locale familie gegeten met de tuk tuk heen en terug gescheurd.

Morgen naar Agra, helaas daar ook smog net als in Delhi. Is trouwens nog bijzonder ook, ik hier ben aangekomen. Delhi is gesloten voor alle vluchten na die van ons geplaned stonden vanwege de smog.

Inmiddels in Agra aangekomen de WiFi in Jaipur boodt geen mogelijkheid. Morgen om 05:30 naar de Taj Mahal.

1. Silly:
    6 november 2019
    Hey Marrie
    Wat geweldig hey allemaal. Kan mij bijna indenken hoe prachtig het is ... heb je al gezellige leuke mensen ontmoet in jullie reis groep. zoals ik jou kent vast wel. ;) geniet lekker meis en zeker ook van het heerlijke klimaat.. tis hier maar grijs en koud brrrr. Dank je wel weer lieverd. Ik kijk weer naar je uit Xxxxx ;))
  2. Marinne:
    7 november 2019
    Hey Silly,
    Zit nu te lunchen en weer de WiFi...da s wel ding zal straks weer bijwerken.
    X